Oppo Find X2 Pro: One-Upping the Champ?



One-upping the Galaxy S20 Ultra isn’t easy…
MKBHD Merch is back!
First look sponsored by and device provided by Oppo. They did not receive copy approval rights to this video.

Video Gear I use:
Tech I’m using right now:

Intro music:
Playlist of MKBHD Intro music:

~

Nguồn:https://jetstarvietnam.com/

  • Review please

    Reza Khaneh angha March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Soo much money without wireless charging? 🙈 Ps. I don't f care about fast charging, I need wireless charging

    JAN LODZ March 26, 2020 4:04 am Reply
  • We have the Android phones slaying one another with newer releases day by day.
    And then their is Apple chilling because they know their customers would even buy the 11Pro with a 12 Pro sticker on it
    Lol

    Nishit Singh Birman March 26, 2020 4:04 am Reply
  • we need full review 🔥🔥

    Rifat Suli March 26, 2020 4:04 am Reply
  • BAN ALL CHINESE PRODUCTS..

    LET DOWN THEM TO THEIR KNEES..!!

    Gaz-Tech Technology March 26, 2020 4:04 am Reply
  • So, all new phones now cost $1000? Is this the future?

    Marshawn Lynch March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Definitely full review would be awesome

    Mahesh Yadav March 26, 2020 4:04 am Reply
  • 1+ 's dad

    Klins Shira March 26, 2020 4:04 am Reply
  • this phone is awesome just one time touch…

    Black wolf March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Y’all be careful with that 5g 👀

    Stargazer March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Please do an in depth review of this phone

    Rajeevan Neeraj March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Definitely need the full review

    SgtBatten March 26, 2020 4:04 am Reply
  • need a full review

    music holic March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Would rly appreciate a full review!

    Benjamin Liew March 26, 2020 4:04 am Reply
  • didn't he say this is a highlight video and not a review one lol

    youtube_myspace_and_i_will_google_your_yahoo March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Pls review the oppo Reno 3pro

    MUHAMMAD FAIZ March 26, 2020 4:04 am Reply
  • 1:41 That’s what she said!

    The Immortal Sun-kun March 26, 2020 4:04 am Reply
  • That might be the best video I've ever seen taken on a smartphone

    Yoshi Wii Remote with Wii Motion Plus inside March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Lmao Samsung ain't been the champ for years but only people who aren't scared to try other phone makers like Huawei and xiaomi, OPPO, and 1 plus know this 🤪💯💯💯💯

    Blaxican March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Omg this smartphone now was great

    Aiman Abdullah March 26, 2020 4:04 am Reply
  • The software sucks and it is not premium software

    Mu Mu March 26, 2020 4:04 am Reply
  • is this a review or not ? seems like a review most of the time.

    dukdown March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Marques, appreciate the level of detail on your reviews. A full review on the Find X2 would be cool, also, maybe more coverage on companies like Xiamoi? They're coming out with that Mi 10 global version soon, and I'd like to see what you think!

    Shay Stokes March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Okay. So the next OnePlus flagship is gonna have 120 hz screen and a great camera

    Aswath Kumaravel March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Yes. I'd be really happy to see a full review of this phone. Seems like a flagship killer to me 😬

    Gayan Tillekeratne March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Poco X2…..where is poco x2..!

    Unfathomable Blah March 26, 2020 4:04 am Reply
  • Full review pls+thx bro

    OBVIOUSLY IMRIGHT March 26, 2020 4:04 am Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *